Dreams

Nu har jag drömt samma dröm tre dagar i rad, varför vet jag inte?!
Ska återberätta lite av den något märkliga dröm som dyker upp.

Av någon anledning spelar jag en fotbollscup med ett utvecklingstört brasilianskt fotbollslag, vi är inte bra men vi har roligt. I tredje matchen möter vi Nyköpings Bis där det börjat spela en kille som jag verkligen inte gillar. Denne kille kapar mig rejält på den tuviga planen med ekar runt om. Vi hamnar under en av ekarna vid sidan av planen och han säger: "Nästa gång går det illa" och jag svarar något i stil med "Kom du bara" . Detta utgör att killen försöker bita mig i näsan vilket leder till att jag skallar honom, hårt! I detta skede kommer de in brasilianska cheerleaders (som även de inte är helt hundra) och börjar heja på. Jag och mitt lag vinner sen matchen i sudden och killen jag inte gillar har en bruten näsa, det firas med att vi äter glass med en träslev ur fyra lampskärmar. (?)

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen av bloggen. Dock har det varit lite för mycket jobb och annat som tar tid, men ska försöka bättra mig. Har ju fått höra att vissa uppskattar den och det är ju roligt.

Helgens ovanligaste var nog ringside platserna på fightgalan i lördags, tack chefer det var roligt.

Nej frukost och lite spel på kvällen matcher blir det nu. Heja ManU!

robsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0