NEWS!

Tänkte att jag skulle droppa en liten nyhet.
Inte för alla kanske för några vet redan om det, men för vissa så är det färskt!
Jag kommer snart lämna Sverige och allt vad det innebär med destination Kos (Grekland)! Vissa personer kommer man att sakna och vissa kommer man inte att sakna, bedöm själv vilken kategori du tillhör. Påtal om sakna, skanar massa människor från förra året där nere. Men många kommer man få träffa i sommar igen vilket kommer bli toppen!
Watch out, robsi goes kos again! Säger bara Orange flytväst med rem!

Kos09 kommer bli galet!





robsi.

Kommentarer
Postat av: simone

jaha så du lämnar oss=(

2009-04-22 @ 21:34:29
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Heidi

Gissa om vi lär ses i dimman på bargatan om ett par månader då! Nåde dig om du inte har me dig förra årets snyggaste linne! =)

2009-04-23 @ 03:14:31
URL: http://heelia.blogspot.com
Postat av: sandraahlen

Shit, The va nice att se dej igår och ja jag SKRIKER ! GE DEJ IVÄG FRÅN DDENNA JVLA HÅLA, GÖR INTE SOM MEJ ! :D

2009-04-23 @ 11:43:29
Postat av: Cajsa

Att du kommer sakna mig beb, jag kommer lätt sakna dig litegranna iaf!

2009-04-29 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0