Stor baguette!

Vad är det med tjejer när det kommer till storlekar?

Igår tillbringade jag eftermiddagen på stan med Jossi, båda tog vi Subwich oskuld denna eftermiddag.
När vi stod där och valde vad vi skulle ha för baguette frågar jag Jossi om hon vill ha 22cm eller 30cm vilket tydligen var jätte roligt och jätte busigt av någon anledning. Hon fnissade och kom helt av sig med baguetteväljandet. Jag hann till och med sätta mig och börja äta. Vilka är egentligen de roligaste centimetrarna? Tror de tjejer som läser detta kommer tänka någonstans mellan 18-30 cm men vad vet jag.

Blev ju inte bättre av att det kommer in en kille vars skägg ser ut som könshår och ska handla en macka när vi äter.

Jossis blogg hittar ni här btw: Jossi

robsi.

Kommentarer
Postat av: Moffe

Har du visat henne din baugette? Den ligger väl i de storlekarna?



Btw, muffdyk hon såg fräsh ut.

2009-04-03 @ 11:29:31
URL: http://www.hellsgambler.com
Postat av: jossi

hahahah garvar åt ditt inlägg och komentaren här över=) hahah. det var sjukt kul med centimeter baguetterna=) det var en kul dag.

2009-04-06 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0