En onsdgasfylla av rang!

Det kan man lungt kalla det, när vi går loss så gör vi det ordentligt. Det började med fotboll (Porto - ManU) och öl sen vidare till The Club. Var himla taggad för utgång idag då det var länge sen och iochmed att Manchester gick vidare i Champions League så var humöret på topp, sällskapet var det heller inget fel på. Så efter att vår driver nästan kört in min kärra i en polisbil så anlände vi till Klubben förväntasfulla och törstiga. Börjades med ett helrör som tog slut rätt fort och fortsattes med beställningar i den lite större kaibern. Kul hade vi och fulla blev vi vill jag lova! Ska man göra det så ska man göra det ordentligt. När det stängde sen så lyckades jag med bedriften att trilla i ån som ligger ett stenkast utanför.

Efter mycket kaos och skratt tar min chef in mig på klubben igen och här är det en rätt skaplig dimma i mitt huvud men jag har gått barfota och utan byxor. Legat i en soffa med tanken att torka, börjat må dåligt och inser att jag måste spy. Vandrar bort mot toan, kräks och som jag sagt förut. Ska det göras så ska det göras ordentligt! Kom lite utanför, och eftersom personalen är mina vänner så hämtar jag något att skrapa ner det i golvbrunnen med. Väl färdig sen får jag veta att det inte finns en golvbrunn, aja det är tanken som räknas.

Vaknar upp i en soffa hemma hos min chef med hans vinterjacka som täcke. Vi tillbringade förmiddagen i varsin soffa med tvtittande. Vi tittade på JackPott, ett program där man ringer in och gissar på ord så vinner man cash. Fyfan va det spårade ur med signalhorn och blinkande skit i hela ruan samtidigt som det står en tjej och berättar vad som händer. Hon kunde konsten att få 5 sekunder att bli en minut, stava fel på "väggren" 4 gånger och samtidigt se kåt ut i flippflopps.
Stjärnvinsten låg på 40 tusen kronor och en kille svarar rätt, då får han en följdfråga helt taget ur luften som han svarar fel på. En annan ringer in och svarar rätt, får en ny följdfråga som han denne ska få tänka på lite medan de ska bryta för reklam. När reklamen är över så är inte personen kvar. Tilläggas kan att jag ringde in, mest för att säga något helt skruvat eller försöka hälsa till någon.

Ikväll blir det jobb igen, imorn är jag ledig för då jävlar är det VedaFest! Förklaring på det kommer sen.

robsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0