KK - fortsättning

I lördags var det som sagt Ladies Night på ClubTellus och det var bra med folk!

Jag och Niklas stod i baren, iklädda Gstar-brallor, BjörnBorgkalsingar, vita hängslen och givetvis skor men annars inget mer. Lägg därtill på att vi var inoljade och glittrade,  ja shit herregud så vi såg ut. Men där stod vi iallafall och servera drinkar och cider till en massa människor av motsatt kön. Kvällen flöt på rätt bra, med modevisning, styling, sexleksaker, frågequiz och drinkar. När sedan klockan slog 23.00 så var det dag att släppa in resten, det vill säga killarna! Blev en mycket lyckad kväll,  med mycket alkohol och skratt. Vissa fick väl lite mer av det första men vad gör det, ledde ju till mera smile!

Citatet för kvällen kläcktes av en kvinna runt 40 år:
"Här kostar de på sig att hyra in modeller i baren men de är inte rakade under armarna, dåligt!"

Jag förklarade för henne att vi inte var modeller utan bara bartenders och hon förklarade att det spelade ingen roll, bartenders skulle tydligen också vara det. Detta övergick till en ganska vild diskussion mellan henne och en annan kvinna som råkade höra samtalet men som tydligen hade helt andra åsikter. Jisses det hade kunnat slutat med ett trasigt vinglas inkört i en av kvinnornas hals!

Kort om idag.
Vaknade efter att ha sovit igen lite tid, typ 13 timmar. Drog och tränade med min far, han har fått för sig att jag är hans personliga tränare men det är kul att träna med honom. Han lär sig mer och mer och han gör fan framsteg, samtidgt är det bra för mig för vem vill inte slå farsgubben.

Sen åkte jag till Stockholm som sagt för att supporta en god vän till mig som skulle titta på en lägenhet. Lägenhetsvisningen var nice, men det hade varit top noch om det hade bjudits på tilltugg och öl och att de sen reat ut lägenheten till oss. Men men man kan inte få allt, nu blev det China Wang istället och det var helt okey buffé.

robsi.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Finns det inga bildbevis från den där kvällen då det glittrade?? ;)

2009-04-08 @ 12:20:22
URL: http://heelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0