vårtrams

Nu är våren här och det märks på folk hur de ändrar inställning till livet när det blir varmare och ljusare ute. Jag har egentligen inget emot våren, den kan va nice men när folk säger att den är helt underbar blir jag fan sne. Bla bla bla våren är så himla underbar för det är inkörningsporten till sommaren bla bla osv osv, inse att våren är en jävla fejkfasad till sommaren. Man blir alltid lurad av vädret, solen skiner och det ser varmt och skönt ut och man väljer kläder efter det. Alltför ofta ångrar man sig när solen går i moln eller när snålblåsten smyger sig på och det blir kanonkallt helt plötsligt.

Folk verkar ha en tendens att bli kära på våren också, senaste veckan har jag sett ett helt drös patetisk nykära människor. Vissa saker borde vara så hårt förbjudet när det gäller nykära människor.

Man går inte inne på resturant hand i hand, varken från bordet till baren eller från bordet till toan!

Man tittar inte på kläder hand i hand, den som tittar på ett plagg ser ut att vara ute med sin unge eller rastar sin hund!

Man går inte hand i hand på gymmet, och man håller inte på och gullar mellan övningarna!

Angående den sista punkten, var inte långt från att snedampa idag och kasta en 15kiloshantel på tjejen som klev av från löpbandet för att pussas lite med sin kille för att sen återgå till löpbandet. Fan.

Shit va bitter jag låter, men men det var lite tankar bara och vill ni läsa massa kärlekstrams och annar gulligull så läser ni fel blogg.

robsi.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med hela vägen!!

2009-04-04 @ 01:50:43
Postat av: Mange

Bra bloggat Robban men jag har en synpunkt och jag ska ta det med Dagge också imorn för jag tror att han tänker samma sak som jag och det är ju att 15 kilos hanteln låter lite för tungt för dig att kasta;) ha det

2009-04-04 @ 02:53:14
Postat av: Johan

hur skulle du få dom att lägga sig under dig så du kunde släppa ditt 2-handsgrepp och tappa den på dom!?god dammit ta dig till stan och träna lite på riktigt!

2009-04-05 @ 01:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0