Italienskt tema och efterkaka av rang!

Jobbade igår, langade bärs (bärs betyder faktiskt bajs i Norge) och grogg för fulla muggar över bardisken till partyglada onsdagskrökare. DJ Jean spelade riktigt bra igår, grymt kul att jobba när det är bra ös!

Innan var jag bjuden till en italiensk tillställning, det var italiensk dresscode vilket i huvudsak blev kostym för de flesta men några valde den klassiska italienska fotbollsutstyrseln. Även kalsonglöst förekom. Det var hemmagjord pizza ala italianstyle, grymt god. Musiken denna afton var även den italiensk, är det tema så är det!

Det planerades efterfest som av någon anledning helt frångicks av det inblandade, fick styra om lite och tillslut blev vi tre tappra efterfestare som korkade upp strax efter 04.00 nångång. Vi löste världsproblem och smidde planer så det stod härliga till. Runt nollsju tvärsomnade den yngsta av oss så det blev till att bädda ner den lilla snarkande kraken. Det var för jävla fint morgonväder och solen värmde på när vi avnjöt ett helt gäng kalla öl, tyvär lite snopet tog allt slut runt 10 och då sa vi tack och godmorgon. Sen hur resten av min dag har sett ut kan ju diskuteras, en sak som är säker är iallafall att jag är för himla trött nu.

Morgonens citat: "Det är som att sälja liftkort i sälen, fast i juni!"

Kvällens rykte: Att en viss Niklas har tillbringat på tok för många timmar framför sin grannes xbox vilket har resulterat i bidrag?

Helgen är fullbokad till max som det ser ut just nu, mer om det under helgen. Annars så verkar det som att det finns ett visst intresse för bloggen vilket är roligt. Dock medför det en viss press, vad vill ni läsa om? Kommentera gärna det tack.

robsi.


Kommentarer
Postat av: Rikard

jag vill läsa om roliga observationer från andra sidan bardisken. och patetiska utstyrslar från "armynight" ikväll! :D, kan det kanske vara så att du kommer agera drinkblandare med en attackbasker på sniskan ikväll? jag röstar för! (lägger upp idén på facebook)

2009-03-27 @ 14:47:15
Postat av: en viss Niklas

Alltså bidraget jag får är för att jag betalat så inåt helvete med skatt! inget jäla sos!!!! CoD for president!

2009-03-28 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0