Rättelse

Matte har aldrig varit min starka sida, och fröken B-lund har påpekat detta i uträkningen kring Red Bull beroendet.
Givetvis menar jag att hon ligger 3600 kr minus efter att ha betalt sina burkar, kul att ingen annan än hon har noterat det.

Signaturen "Rappe" har skrivit att Dagens Speltips - Trippeln inte har något spelvärde. Nej det kanske den inte har i längden men det är ingen som säger att du måste spela den.

Förövrigt så har Hank som ni sett postat ett inlägg i bloggen, han kommer göra lite gästinlägg ibland, inom kort kommer även en till gästinläggare presentera sig. Så nu vet ni det.

robsi.


Kommentarer
Postat av: Rikard

Haha! nej matte var aldrig din grej. kul fakta dock!

2009-03-25 @ 19:19:52
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Kul att läsa din intressanta blogg Robban:P

2009-03-25 @ 21:47:40
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: B-lund

Haha:D

2009-03-25 @ 22:45:44
Postat av: Måfflan

Btw Robsi,



Tänk på att hon får tillbaka på panten också! 50öre per burk!

2009-03-26 @ 11:19:51
Postat av: Rappe

Nej det är ju klart att ingen säger att jag måste spela den, försökte bara flika in och säga min mening. Kanon groggar igår förövrigt, mår fina fisken idag!

2009-03-26 @ 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0