update.

När man jobbar som bartender på nattklubb så blir det automatiskt så att det är helt okey att dricka vilken dag som helst. Så igår blev det en liten tillställning hemma hos Sandra, kom dit och korkade upp nångång runt halv elva snåret. Det zappades friskt mellan youtubeklippen och det skrattades en hel del åt både det ena och det andra. Vi har tydligen shottade också, eller iallfall jag för jag förstod inte att de andra fuskade och shottade vatten. Hittade nån bild på min telefon föreställandes oss när vi hoppar i Sandras säng (bilden är tagen 06.40 står det).
Vaknade även upp hos tillställningsinnehavaren runt kvart över tre på eftermiddagen av att solen lyser in satan genom fönstret, kanonfint väder. Kommer på att jag har lovat att hänga med Johan och gästträna på gymmet han går på så ringde och berättade vart jag befann mig så han kunde komma och plocka upp mig. När jag kommer ut så har det fina vädret tvärändrats och istället är det molnigt och snöar. Typiskt.

Riktigt dålig insatts av oss på gymmet för övrigt, jag var ju svag sen nattens dricka men vad Johan kan skylla på vettefan.
Bastun däremot var för himla nice!

Köpte thaikäk och drog till Henke och Fia för att kika lite bilder och filmer från deras Thailandsresa.
Fia berättar om någon bild, typ var de var och va dom gjorde där när Henke helt plötsligt avbryter henne med kommentaren "jag har aldrig provat att sitta på handen till den domnar bort och sen runka så det känns som någon annan gör det"  Helt oväntat och från ingenstans kom det vilket gjorde mig och Fia till två ? innan vi bärjade gapskratta!

Påtal om att Henke inte är helt frisk så har han bestämt sig för att sluta snusa med start idag vilket gör honom ännu värre än vad han redan är. Nu typ klättrar han på väggarna och tjatar om att springa bort till Coop hela tiden och handla en dosa. Jag säger att han är en svag människa om han börjar snusa igen vilket jag tippar han kommer att göra om ca tre dagar tyvär. Anledningen bakom den tanken är att han började äta tandkräm förut i rent behov av att ha något starkt i munnen, han sa att det var likt snus. Ja ni hör ju själva, men jag ska stötta honom in i det sista.

Nu har det här inlägget börjat bli på tok för långdraget så ätnkte avsluta med att lägga in ett fantastiskt youtubeklipp som vi skrattade mycket åt i natt. Börja titta efter nån minut.


robsi.

Kommentarer
Postat av: fia

HAHAHAHAH men helvette villken underbar film den har jag aldrig sett,,,,, ASG måste "fixa" den,,,,

great!!!!! kjelle är ju UNderbar!!!! ja man kanske ska bli hora,,,, hahahaha

2009-03-24 @ 22:27:36
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHA! Guld, visade inte flickorna de andra roliga klippen? :P Pass på titta nu.. ;)

2009-03-24 @ 23:23:17
Postat av: janet

hahaa jag ska bli hora, då får man ju betalt för att kramas!

2009-03-25 @ 12:31:32
Postat av: Rikard

haha ja det här skrattde vi en del åt :P haha roligt med henkes kommentarer och påhitt. har hört det där om handen förut i en film, att byta snus mot tandkräm är jag skeptisk mot, men jag ska prova ikväll och ge ett utlåtande! :D



kul att du kommit igång med bloggen, jag kommer vara en trogen läsare från mitt kontor!



vill för övrigt se mer "dagens outfit" du får inte slira på den viktiga detaljen ;)

2009-03-25 @ 14:41:12
Postat av: Johan

jag skyller på att du drog ner min entusiasm herr robert!:)

2009-03-25 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0